• Personel Taşımacılında Doğru Adres
  • Öğrenci Taşımacılığı
  • Teknolojik Altyapı

Bağış Turizm

Firmamız 1998 yılında Personel Taşımacılığı sektöründe hizmet vermeye başlamış olup Türkiye’nin gözde, özel ve kamu kuruluşlarının isteklerini iyi, düzgün ve güvenilir bir şekilde yapmanın gururunu taşımaktadır. Firmamız, Personel Taşımacılığı sektöründe modern dünyanın ön gördüğü yönetim ilkeleri, kadromuzun özverili çalışmaları, güçlü ve modern donanımlı araç filomuzun verdiği güçle kendini kanıtlamıştır.

Vizyonumuz

Personel taşımacılığı sektöründe müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde tutarak; bütün dünyada kabul gören kalite standartlarında hizmet üreten,ülkemizin en güvenilen, en rahat ve zaman yönetimine en çok hassasiyet gösteren servis şirketi olmak.

Misyonumuz

Personel taşımacılığı sektöründe müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde tutarak; bütün dünyada kabul gören kalite standartlarında hizmet üreten,ülkemizin en güvenilen, en rahat ve zaman yönetimine en çok hassasiyet gösteren servis şirketi olmak.

Kalite ve Çevre Politikamız

Personel taşımacılığı sektöründe geriye değil ileriye bakarak büyürken, çalışanlarımız ve müşterilerimizin mutlu olmasını için ulaşım güvenliğini üstleniyor, hizmetimizi en ekonomik, üst düzeyde karşılıyoruz. En yeni araçlarla en gelişmiş teknolojiyi araçlarımızda kullanıyoruz. Yani hizmeti yapabileceklerimizin en iyisiyle veriyoruz. Kaliteli hizmetin, belirlenen veya olabilecek ihtiyaçlarını karşılama kabiliyeti ile Bağış Turizm yanınızda...
"DOĞAYA SAYGI” ilkesinden hareketle bütün faaliyetlerimizin çevresel etkisini minimuma indirmeyi amaçlayan firmamızın yönetimi, çevreye zarar vermemek konusunda devamlı olarak duyarlı ve dikkatli olacak ve doğal kaynakları korumanın yollarını arayacaktır. Kurduğumuz Çevre Yönetim Sistemini sürekli geliştirmek ve çevre kirliliğini önlemek amacıyla tüm çalışanlarımıza eğitim vermeyi, eğitimin sürekliliğini, yürürlükte bulunan çevreyle ilgili mevzuat ve idarî düzenlemelere, kendiliğinden tâbi olduğu diğer şartlara uymayı kabul ve taahhüt eder

Entegre Yönetim Politikası

“PERSONEL, ÖĞRENCİ VE YOLCU TAŞIMACILIĞI, ARAÇ KİRALAMA HİZMETLERİ, GEZİ TUR ORGANİZASYONLARI İÇİN ARAÇ TEMİN HİZMETLERİ " kapsamı ile merkezinin bulunduğu Şişli Belediyesi sınırları içinde yer alan adresi: ESENTEPE MAH.KESKİN KALEM SK. ARYA PLAZA APT.NO:17/2 ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE fiziki sınırları içerisinde yer almakta olan BAĞIŞ TURİZM NAKLİYAT SERVİS HİZMETLERİ TİC. LTD. ŞTİ. olarak vizyon, misyon, ilke değerlerimiz doğrultusunda oluşturduğumuz Entegre Yönetim Sistemi ile yasal gerekler doğrultusunda hareket etmeyi, paydaşlarımızın güvenini kazanmayı ve sürdürülebilir kalkınmaya katkıda bulunmayı amaçlıyoruz.
Bu amaç doğrultusunda;

  • Ülke ekonomisine katkı sağlayacak istihdam fırsatları yaratmayı,
  • Sosyal sorumluluk bilinci ile hareket ederek şirket faaliyetleriyle topluma örnek oluşturmayı,
  • Faaliyetlerimizde iş sağlığı ve güvenliğini sağlamaya ve iş kazalarını önlemeye yönelik sistemler geliştirmeyi,
  • Acil durumlara müdahale edebilecek şekilde yapılanmayı,
  • Doğal çevremizi korumaya odaklanarak insana ve çevreye saygılı olmayı,
  • Bilginin güvenliğini sağlamayı ve bu kapsamdaki önlemleri almayı,
  • Müşteri odaklı olup beklentilerini karşılamada sürekliliği sağlamayı ve müşteri şikâyetlerini etkin olarak ele almayı,
  • Uygulamalarımızda paydaşlarımıza karşı şeffaf olmayı,
  • Yenilikçi hizmet ve teknolojiler ile müşteri ve çalışan memnuniyeti odağında hizmetler sunmayı,
  • Süreçlerimizi uluslararası yönetim sistemi standartlarına uygun olarak oluşturmayı ve süreç işleyişlerini yenilikçi hizmet ve teknolojiler ile desteklemeyi,
  • Verimlilik ve sürekli iyileştirme anlayışı çerçevesinde, ölçülebilir ve gerçekçi süreçler tasarlayarak,
  • Uygulamaları düzenli olarak doğru yöntemlerle ölçmeyi ve analiz etmeyi,
  • Uygulanabilir şartları, uygunluk yükümlülüklerini (mevzuat şartları, müşteri gereksinimleri gibi) yerine getireceğini,
  • Üretim süreçlerimizin çevre üzerindeki olumsuz etkilerinin doğal ortama zarar vermesini önlemek için çevre kirliliği konusunda sürekli iyileştirme ilkelerini uygulayarak, mümkün olan her yerde ve her zaman çevre kirliliğini kaynağında önlemeye çalışırız.
  • Şirket hedeflerine ulaşmayı etkileyebilecek risk unsurlarının ve fırsatların kurumsal risk yönetimi yaklaşımı kapsamında etki ve olasılığa göre tanımlamayı, değerlendirmeyi, izlemeyi ve gerektiğinde aksiyonlar almayı ve

BAĞIŞ TURİZM NAKLİYAT SERVİS HİZMETLERİ TİC. LTD. ŞTİ olarak, çalışanlarımızdaki farkındalığı arttırarak TS EN ISO 9001, TS EN ISO 14001, TS EN ISO 45001 standartları gereklerini tüm çalışanlarımızın katılımı ile uygulamayı ve sürekli geliştirmeyi bütünleşmiş sistem politikamız olarak uygulamaya koyuyoruz.

HİZMETLERİMİZ

Personel ve Öğrenci Taşımacılığı

Personel ve öğrenci taşımacılığında iddialıyız. Firmaların en büyük sıkıntılarından biri olan ulaşım sorununa Bağış Turizm olarak çözüm üretmek en büyük hedeflerimizden biridir. Müşterilerimize sunduğumuz yüksek hizmet standartlarının sürekliliğini sağlayabilmek amacı ile kontrol ve denetimlerimizi sürekli olarak yapmaktayız. Bunu yanında müşteri memnuniyeti anketini uygulayan ve sonuçlarını firmalarla paylaşan, değerlendiren ve varsa kısa ve uzun vadeli çözümlerini alan ender firmalardanız


Vip / Özel Transfer Hizmetleri

Bağış Turizm, özel araçlarıyla 7 gün 24 saat hizmetinizdedir. Özel günlerinizde ya da özel misafirleriniz için özel dizayn edilmiş VIP araçlarımız her türlü isteğiniz doğrultusunda profesyonel şoförlerimiz ile size ve misafirlerinize gereken özeni sunmak için hazırlanmıştır. Araçlarımız konforlu, temiz ve size kendinizi özel hissettirecek kadar gösterişlidir. Özel transfer, isteğe bağlı olarak şoförlü ve şoförsüz VIP araçlarımızla; özel misafirlerinizin hava alanı, toplantı, seminer, otel, organizasyon ve benzeri faaliyetler için transfer ihtiyaçlarını kaliteyi bir adım daha öne çıkararak Avrupa standartlarında lüks araçlarımızla karşılayabileceğiniz bir hizmet sunar. Bu hizmetin öneminin farkındayız ve VIP hizmetini standartların üstünde tutuyoruz. VIP hizmetinde Bağış Turizm farkını hissedeceksiniz.


Şöförlü Araç Kiralama

İsteğe bağlı olarak şoförlü ve şoförsüz, ister kısa vadeli ister uzun vadeli olsun ihtiyacınız olan binek ve ticari araçlar.
Avantajları;
Günlük, haftalık, aylık ve yıllık kiralama opsiyonları,
Kiralayarak, peşin araç alımlarında veya kredili alımlarda ödenen peşinatla firmanızın nakit akışı bozulmaz,
Kiralayarak, kredili alımlar sonrasında kredibilitenizi korumuş olursunuz,
Araçların periyodik bakım, sigorta ve vergi giderlerinden kurtulmuş olursunuz,
Yakıt masraflarının %100’ünü gider olarak gösterebilme imkanı.
Kaza, hasar veya arıza durumlarında anında araç temini.


Bağış Turizm İletişim

İletişim Formu

Bize Ulaşın

Hizmelerimiz hakkında detaylı bilgi sahibi olmak, fiyat ve teklif almak için lütfen bize ulaşın.


İletişim Bilgileri

  • Adres: Oruç Reis Mh. 3. Sok. No:84/A, 34212 Esenler/İstanbul
  • Telefon: 0212 451 04 04
  • Email: info@bagisturizm.com.tr

Çalışma Saatleri

  • Pazartesi - Cuma 09:00 / 18:00
  • Cumartesi 10:00 / 14:00